Historie vozu

Toyota Hilux

Ať už jsou Vaše úmysly jakékoliv, Toyota Hilux je to pravé auto pro Vás. Toyota Hilux je především synonymem pro všestranné využití – Tvrdá práce v neprůjezdném terénu, cesta rodiny na nákupy, nebo sportovní aktivity… nic z toho není pro Toyotu Hilux překážkou. Toyota Hilux je opravdu pověstná, pro svou schopnost dostat se prakticky kamkoli, převést nadměrný náklad, či několik osob, kam jen to bude nutné, to vše prakticky bez sebemenších problémů.

Je totiž přispůsobená tvrdému zacházení… navíc máte na výběr mezi odjímatelným a pevným tažným zařízením. Obě lze využít, jak s nárazníkem, tak bez něj (čistě na rámu), samozřejmě s elektroinstalací, či bez ní. Navíc je možno přidělat na zadní část nosič kol, který pojme až tři kola vášnivých bikerů, na korbě nosiče čehokoli. Ideálním kamarádem Vám bude také odjímatelný, uzavřený, hliníkový střešní nosič, který značně zvětší přepravní kapacity, navíc nosiče unesou např, kajaky, surfové prkna, liže, snowboardy, kola, či další přepravní box. Vůz má v základu elektronicky ovládaná okna, centrální odemykání a klimatuizaci s rádiem. V kabině můžete nalézt brašnu, odjímatelný batoh, ramínko na sako a mnoho dalšího.

Toyota Hilux

Toyota Hilux je klasika. A to z důvodu že má neobyčejný podvozek. Žebřinový rám je vepředu doplněn nezávislým zavěšením kol s vinutými pružinami, vzadu tuhá náprava. Na silnici je to znát téměř ihned. Jestliže nemáme v zadu nějaký rozměrnější náklad, tak korba vozu poskakuje na nerovném terénu celkem pořádně.
je na silnici trošku neomalený, proto se musí hodně pracovat s volantem.
Toyota Hilux má krásnou karoserii a robustní podvozek. Stylová přední maska a velké světlomety vás na první pohled upoutají. Nákladní prostor je dobře přístupný a tím velice praktický. Korba vozu je dost velká na přepravu různých nákladů a tím je velice praktická. Obdivuhodný výkon motoru. Toyota ví, že Hilux je používán do nepříznivých podmínek. Má vyztužený rám a tím se zvýšila odolnost. Aby se zvýšila tuhost a snížila hmotnost, byly použity různé panely s velikouodolností v tahu.Antikorozní ochrana je aplikována na v místech celé karoserie.

Automobilový trh je plný vozidel, typu Pick up, které jsou určeny jak pro práci, tak do města. Toyota Hilux je v této kategorii vozidel nositelem obrovského luxusu. Pohodlí budoucích majitelů Hiluxu zaručuje i vynikající odhlučnění interiéru, které nepřenáší ani vibrace a hluk motoru, ani jiné zvuky, které se obvykle linou z podvozku a pohyblivých součástí jiných vozidel této kategorie.

Interiér

Toyota Hilux se ve svém interiéru soustřeďuje na funkčnost, kvalitu a v neposlední řadě i na pohodlí pro cestující. Samozřejmostí se v poslední době stala kvalitní audio soustava s autorádiem s CD přehrávačem, které si poradí i s hudbou ve formátu MP3.

Na přání je možné doplnit o autorádio vstupem na USB, kde si můžete připojit váš flash disk nebo jiné médium s hudbou.

Centrální zamykání je pochopitelně standardem. Elektronické ovládání oken ale stále není u všech typů vozidel samozřejmostí a tak mile překvapí. Součástí zabezpečení vozidla je imobilizér. Řidiče si bude hýčkat kožený, výškově i podélně nastavitelný na dotek příjemný volant.

Někteří výrobci se uchylují k náhradě otáčkoměru hodinami, ne tak u Hiluxu – u terénního vozidla řidič potřebuje přesně vědět, kolik má motor otáček a výrobce si to samozřejmě uvědomuje. Bonusem jsou už výškově nastavitelná přední sedadla, která mají překvapivě dobré boční vedení a jsou zároveň čalouněny materiálem (pokud není zvolena kůže), který je odolný a pohodlný – vychází to z očekávaného využití Toyoty Hilux.

Motor

pod kapotou Toyoty Hilux se nachází čtyřválcový diesel 2449cm². Tento motor má za sebou více jak 12 let nepřetržitého ježdění jak v terénu, tak i na silnicích.Dostali jsme tvrzení od 30 držitelů řidičského průkazu a tím pádem 30 rozdílných řidičských schopností. Že jedinkrát na něm byl vyměněn kromě další spotřeby pouze žhavič, jinak nic! Což je důkaz o jeho spolehlivosti, která dělá čest své automobilce Toyota.

Motor Toyoty HiluxVznětový motor bez turba však neohromil ani v době kdy přišel na trh. Jeho výkon 58 kW/4000 RPM a ještě masivnější kroutivý moment 163 Nm¯¹/2200-2800 RPM je dostačující v terénu. Na silnici už jinak… motor není svým výkonem úplně na maximu.
Rozměry

Hmotnosti a rozměry

Celková hmotnost vozidla (kg) 2715-2760 2715-2760 2715-2760
Délka (mm) 5255 5255 5255
Šířka (mm) 1835 1835 1760-1835
Výška (mm) 1810 1810 1810
Rozvor (mm) 3085 3085 3085
Rozchod vpředu (mm) 1540 1540 1510
Rozchod vzadu (mm) 1540 1540 1510
Objem palivové nádrže (l) 80 80 80